W NASZYM SERWISIE GWARANCJA JAKOŚCI
wtorek, 13 stycznia 2015Renault ze Złotym Kluczem Jakości
TNS Polska przyznało Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w stacjach ASO.
Z dumą informujemy , że zwycięzcą tegorocznej edycji badania TNS Garage Quality Check 2014 zostało Renault Polska.
Na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2014 firma Renault najlepiej spełniła standardy obsługi klienta i tym samym zajęła pierwsze miejsce w rankingu czternastu marek biorących udział w badaniu. TNS Garage Quality Check 2014 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, przeprowadzany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska.
Ranking powstał na podstawie badania przeprowadzonego w okresie luty–sierpień 2014 roku. Zrealizowano wówczas 140 audytów w serwisach 14 najpopularniejszych marek motoryzacyjnych, po dziesięć dla każdej z nich. W projekcie poddano ocenie trzy formy kontaktu klienta z autoryzowaną stacją obsługi. Oprócz badania jakości obsługi w samym serwisie, wzięto pod uwagę także jakość rozmów telefonicznych umawiających na wizytę, a także tych prowadzonych drogą elektroniczną. Badaniu towarzyszyły dyskusje grupowe z klientami serwisów badanych marek, w których ocenili oni ważność poszczególnych etapów obsługi klienta.
Jest to szczególne wyróżnienie w kontekście sprzedaży flotowej, ponieważ to jeden z najważniejszych czynników determinujących wybór konkretnej marki. ‒ Obsługa klienta jest dla nas jedną z najważniejszych kwestii, dlatego bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia. Wyniki badania potwierdzają, że Renault oferuje klientom usługi najlepszej jakości – powiedział Tomasz Latała-Golisz, dyrektor wykonawczy Renault w Polsce, który odebrał statuetkę Złotego Klucza Jakości.
Treść pochodzi z materiałów Renault Polska.
Jak możemy Ci pomóc?
Umów się
na jazdę próbną
Umów się
na wizytę
Skontaktuj się
z nami