Strategia Renaulution
środa, 23 lutego 2022Auto-Zięba to ponad 30 lat obecności na rynku motoryzacyjnym. Niezmiennie główną i wiodącą marką jest Renault.
W 2021 roku Grupa Renault określiła swój cel i rację istnienia: „Chcemy sprawić, aby serce innowacji zabiło mocniej a mobilność zbliżała ludzi”.
Ogłoszona strategia oparta jest na trzech filarach: neutralności węglowej, bezpieczeństwie i inkluzywności.
Ambicją Grupy Renault jest osiągnięcie neutralności węglowej do 2040 roku w Europie i do 2050 roku na świecie poprzez redukcję emisji dwutlenku węgla w całym cyklu życia samochodów z uwzględnieniem zakupionych surowców i komponentów, zakładów produkcyjnych, emisji podczas jazdy, „drugiego życia” oraz recyklingu.
Grupa Renault opicjalnie podsumowała rok 2021. Z optymizmem patrzy w przyszłość.
za: francuskie.pl
Jak możemy Ci pomóc?
Umów się
na jazdę próbną
Umów się
na wizytę
Skontaktuj się
z nami