Skrzynie podnoszone
Zabudowa skrzyniowa z przesuwaną plandeką i oddzielnie przesuwanym dachem podnoszona pneumatycznie
Dach / firany przesuwane niezależnie
Najbardziej zaawansowana pod względem funkcjonalności dostępna na rynku.
Posiada:
- pneumatycznie regulowana wysokość:
- regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
- regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
- 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
- 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
- 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
- przesuwane ściany boczne
- przesuwany dach (niepołączony ze ścianami - możliwość otwarcia z dowolnej strony)
Skrzynia podnoszona pneumatycznie z przesuwną plandeką
Plandeka przesuwana w całości.
Posiada:
- pneumatycznie regulowana wysokość:
- regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
- regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
- 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
- 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
- 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
- przesuwaną plandekę - dach połączony ze ścianami
- posiada burty
Burtofirana podnoszona
Posiada:
- pneumatycznie regulowana wysokość:
- regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
- regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
- 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
- 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
- 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
- przesuwaną ścianę boczną
- posiada burty
Zabudowa skrzyniowa klasyczna podnoszona pneumatycznie lub manualnie
skrzynia z kabiną sypialną pojedynczą: faza podniesiona, niezabiglowana
skrzynia z kabiną sypialną pojedynczą: faza podniesiona
skrzynia z kabiną sypialną Twin Cab S faza opuszczona
skrzynia z kabiną sypialną Twin Cab S podniesiona
Posiada:
- regulowana wysokość:
- regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
- regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
- 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
- 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
- 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
- posiada burty
Zabudowa skrzyniowa podnoszona superlekka - bez burt (poniżej)
faza podniesiona
faza opuszczona
Posiada:
- pneumatycznie regulowana wysokość:
- regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
- regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
- 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
- 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
- 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
- nie posiada burt (zamiast burt deski przypodłogowe)
- deskowanie aluminiowe
Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla zabudowy z regulacją jednostopniową
Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla zabudowy z regulacją dwustopniową
Regulacja pneumatyczna 1 stopniowa
- Mechanizm podnoszący: sprężyna gazowa
- Sterowanie: linka zwalniająca, linka opuszczania
- Blokowanie pozycji: śruba zatrzaskowa
Regulacja pneumatyczna 2 stopniowa
- Mechanizm podnoszący: sprężyna gazowa
- Sterowanie: linka zwalniająca, linka opuszczania
- Blokowanie pozycji: śruba zatrzaskowa
Jak możemy Ci pomóc?
Umów się
na jazdę próbną
Umów się
na wizytę
Skontaktuj się
z nami
Nasz zespół
Mariusz Tabor
Menager obsługi indywidualnej klientów biznesowych
m.tabor@autozieba.eu 696 404 461 WIDEO KONWERSACJA wybierz numerProfesjonalizm i perfekcja to jego świat… Klienci cenią go za rzetelność oraz otwartość na zmieniające się potrzeby . W pracy oddaje całego siebie, pozostawiając sporo przestrzeni na kreację i samorealizację . Prywatnie miłośnik rowerów szosowych z górnej półki ……
Marcin Frankowski
Specjalista ds. Sprzedaży
m.frankowski@autozieba.eu 539 929 311 Wideo wizytówkaBardzo rzeczowy i skrupulatny człowiek! Nie bez powodu zajmuje się przetargami. Prywatnie miłośnik dobrej kuchni i sportowiec.
Maciej Barnert
Specjalista ds. Sprzedaży
m.barnert@autozieba.eu 698 906 584Entuzjazm i zaangażowanie na każdym etapie procesu sprzedaży. W szeregach Auto-Zięba od niedawna, ale zapewnia, że czuje się tutaj dobrze. Prywatnie pasjonata rozmów na każdy temat. Ma wiele hobby.
Sobczak Roman
Specjalista ds. Sprzedaży
r.sobczak@autozieba.eu 602 131 777Spokój i precyzja w każdym calu, to cechy, które przekonują klientów. Ogrom wiedzy i doświadczenie, a do tego pasja do motoryzacji. Prywatnie góry latem i zimą, najchętniej z rodziną.
Katarzyna Szyszkiewicz
Specjalista ds. Sprzedaży
k.szyszkiewicz@autozieba.eu 539 929 324W zespole Auto-Zięba od niedawna, bardzo ambitna, lubi kontakt z ludźmi. Prywatnie- miłośniczka wszystkiego, co dotyczy architektury wnętrz.