Auto-zięba

Skrzynie podnoszone

Zabudowa skrzyniowa z przesuwaną plandeką i oddzielnie przesuwanym dachem podnoszona pneumatycznie

Dach / firany przesuwane niezależnie

Najbardziej zaawansowana pod względem funkcjonalności dostępna na rynku.

Posiada:

  • pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  • przesuwane ściany boczne
  • przesuwany dach (niepołączony ze ścianami - możliwość otwarcia z dowolnej strony)

Skrzynia podnoszona pneumatycznie z przesuwną plandeką

Plandeka przesuwana w całości.

Posiada:

  • pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  • przesuwaną plandekę - dach połączony ze ścianami
  • posiada burty

Burtofirana podnoszona

Posiada:

  • pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  • przesuwaną ścianę boczną
  • posiada burty

Zabudowa skrzyniowa klasyczna podnoszona pneumatycznie lub manualnie

skrzynia z kabiną sypialną pojedynczą: faza podniesiona, niezabiglowana

skrzynia z kabiną sypialną pojedynczą: faza podniesiona

skrzynia z kabiną sypialną Twin Cab S faza opuszczona

skrzynia z kabiną sypialną Twin Cab S podniesiona

Posiada:

  • regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  • posiada burty
  • Dodaj do Rozmówek
     
    • Brak listy słówek dlaPolski -> Angielski...
       
    • Stwórz nową listę słówek...
  • Skopiuj

Zabudowa skrzyniowa podnoszona superlekka - bez burt (poniżej)

faza podniesiona

faza opuszczona

Posiada:

  • pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  • nie posiada burt (zamiast burt deski przypodłogowe)
  • deskowanie aluminiowe

Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla zabudowy z regulacją jednostopniową

Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla zabudowy z regulacją dwustopniową

Regulacja pneumatyczna 1 stopniowa

  • Mechanizm podnoszący: sprężyna gazowa
  • Sterowanie: linka zwalniająca, linka opuszczania
  • Blokowanie pozycji: śruba zatrzaskowa

Regulacja pneumatyczna 2 stopniowa

  • Mechanizm podnoszący: sprężyna gazowa
  • Sterowanie: linka zwalniająca, linka opuszczania
  • Blokowanie pozycji: śruba zatrzaskowa

Nasz zespół

Zdjęcie Mariusz Tabor

Mariusz Tabor

Menager obsługi indywidualnej klientów biznesowych

m.tabor@autozieba.eu 696 404 461 WIDEO KONWERSACJA wybierz numer

Profesjonalizm i perfekcja to jego świat… Klienci cenią go za rzetelność oraz otwartość na zmieniające się potrzeby . W pracy oddaje całego siebie, pozostawiając sporo przestrzeni na kreację i samorealizację . Prywatnie miłośnik rowerów szosowych z górnej półki ……

Zdjęcie Marcin Frankowski

Marcin Frankowski

Specjalista ds. Sprzedaży

m.frankowski@autozieba.eu 539 929 311 Wideo wizytówka

Bardzo rzeczowy i skrupulatny człowiek! Nie bez powodu zajmuje się przetargami. Prywatnie miłośnik dobrej kuchni i sportowiec.

Zdjęcie Maciej Barnert

Maciej Barnert

Specjalista ds. Sprzedaży

m.barnert@autozieba.eu 698 906 584

Entuzjazm i zaangażowanie na każdym etapie procesu sprzedaży. W szeregach Auto-Zięba od niedawna, ale zapewnia, że czuje się tutaj dobrze. Prywatnie pasjonata rozmów na każdy temat. Ma wiele hobby.

Zdjęcie Sobczak Roman

Sobczak Roman

Specjalista ds. Sprzedaży

r.sobczak@autozieba.eu 602 131 777

Spokój i precyzja w każdym calu, to cechy, które przekonują klientów. Ogrom wiedzy i doświadczenie, a do tego pasja do motoryzacji. Prywatnie góry latem i zimą, najchętniej z rodziną.

Zdjęcie Katarzyna Szyszkiewicz

Katarzyna Szyszkiewicz

Specjalista ds. Sprzedaży

k.szyszkiewicz@autozieba.eu 539 929 324

W zespole Auto-Zięba od niedawna, bardzo ambitna, lubi kontakt z ludźmi. Prywatnie- miłośniczka wszystkiego, co dotyczy architektury wnętrz.

Zdjęcie Franciszek Sitko

Franciszek Sitko

Dział Koordynacji Handlowej

f.sitko@autozieba.eu 600 440 674
Zdjęcie Jacek Olszówka

Jacek Olszówka

Szef sprzedaży samochodów nowych

j.olszowka@autozieba.eu
Zdjęcie Jarosław Madej

Jarosław Madej

Szef serwisu mechanicznego

j.madej@autozieba.eu 600 88 55 11
Zdjęcie Maciej Ociepka

Maciej Ociepka

Szef Serwisu Blacharsko-Lakierniczego

m.ociepka@autozieba.eu 696 404 460