SERIA LIMITOWANA RENAULT CLIO MONACO
poniedziałek, 21 lipca 2014To ma być mocny samochód dla prawdziwie mocnych kobiet. Połączenie sportowego zacięcia, elegancji i linii, uniwersalny charakter oraz łatwość prowadzenia. Auto, które nie może się nie spodobać nowej grupie klientów, a zwłaszcza kobietom, wrażliwym na styl, bogate wyposażenie i wyrafinowany klimat wnętrza.
Znakami rozpoznawczymi tej wersji Clio R.S. ma być unikalny kolor nadwozia Mroźna Biel i czarny dach. Kolor czarny znajdziemy również na aerodynamicznej listwie przedniej F1 i dyfuzorze, bocznych listwach ochronnych, klamkach drzwi, aluminiowych felgach 17’’ Tibor lub opcjonalnych Radicale 18’’ i obudowach lusterek bocznych.
Czarne są także tylny spojler dachowy i listwa umieszczona na klapie bagażnika (w wersjach z opcją kamery cofania). Na bocznych listwach ochronnych nadwozia pojawia się oznakowanie „Monaco GP”. We wnętrzu dominuje elegancka czerń i szarość. Kolor szary odnajdziemy na kierownicy, na gałce i u podstawy dźwigni zmiany biegów, na obramowaniach głośników i nawiewów bocznych oraz ozdobnych listwach po wewnętrznej stronie drzwi. Pasy bezpieczeństwa również są szare. Skórzana grafitowa tapicerka Riviera jest ozdobiona szarymi przeszyciami.
Na bocznych listwach możemy zobaczyć numerowaną tabliczkę z oznakowaniem Monaco GP. Kształt dywaników podłogowych „Renault Sport” podkreśla szare obramowanie. Lista dodatkowego seryjnego wyposażenia obejmuje również: przyciemniane szyby (tylne boczne i tylną), przednie podgrzewane fotele oraz system multimedialny (w zależności od kraju jest to Media Nav bądź Renault R-Link z dostępem do usług online). Dodatkowo otrzymujemy system telemetryczny R.S. Monitor 2.0 jest dostępny w opcji. Jest on wyposażony w funkcję R.S. Replay. To jedyne w swoim rodzaju oprogramowanie, pozwalające na śledzenie i pobranie tras torów jazdy oraz ponowne ich pokonanie z wizualizacją na mapie, a także pobranie wszystkich danych zarejestrowanych po zakończeniu trasy i dzielenie się nimi w serwisach społecznościowych. Pod maską Clio R.S. 200 EDC Monaco GP znajduje się turbodoładowany silnik 1.6 Turbo o mocy 200 KM, współpracujący z automatyczną 6-biegową skrzynią EDC z podwójnym sprzęgłem.
Seria limitowana Monaco GP powstała w hołdzie dla Grand Prix Monako. Pojawi się w sprzedaży na około 20 rynkach, m.in. w Japonii i Australii. W Polsce do sprzedaży w naszym kraju trafi tylko 12 sztuk.
Auto dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych opcjonalnym Mroźna Biel i standardowym Szarym Platynowym. Seryjnie można zamówić auto z czarnym dachem. Kolor ten trafił również na przednią listwę F1, dyfuzor, boczne listwy ochronne, klamki drzwi oraz obudowy lusterek i dedykowane do tego modelu felgi aluminiowe. Wnętrze zdominował kolor czarny oraz szary. Ten drugi znajdziemy na kierownicy, gałce zmiany biegów i u podstawy lewarka oraz w obramowaniu głośników i nawiewów bocznych. Szare są także pasy bezpieczeństwa. Listwy boczne mają tabliczkę znamionową z oznaczeniem nr wersji Monaco GP W seryjnym wyposażeniu znajdziemy m.in. przyciemniane szyby (tylne boczne i tylną), przednie podgrzewane fotele oraz system multimedialny Media Nav lub R-Link. Opcjonalnie możemy samochód wyposażyć w nowość Renault, czyli RS Monitor 2.0. Funkcja RS Replay pozwala śledzić i pobierać trasę torów i ponowne ich pokonanie z wizualizacją na mapie. Wszystkie dane po pokonaniu trasy można udostępnić w serwisach społecznościowych. Pod maską pracuje niezmieniony, turbodoładowany motor 1.6 Turbo o mocy 200 KM, który współgra z automatyczną przekładnią 6-biegową EDC z podwójnym sprzęgłem. Nadwozie może pokrywać biały bądź szary lakier, z którym kontrastują elementy nadwozia pokryte czarnym kolorem. Barwę tę posiadają także seryjne 17-calowe alufelgi, a w opcji mamy 18-calowe. We wnętrzu dominuje czerń i szarość. Tę drugą spotkamy na kierownicy, na gałce i u podstawy dźwigni zmiany biegów, na obramowaniach głośników i nawiewów bocznych oraz ozdobnych listwach po wewnętrznej stronie drzwi. Pasy bezpieczeństwa również są szare. Fotele pokrywa skórzana, grafitowa tapicerka z kontrastowymi, także szarymi szwami. Wyposażenie seryjne obejmuje dodatkowo m.in. przyciemniane tylne szyby, podgrzewane przednie siedzenia oraz zestaw multimedialny Media Nav bądź Renault R-Link
Źródło: materiały Renault Polska
Jak możemy Ci pomóc?
Umów się
na jazdę próbną
Umów się
na wizytę
Skontaktuj się
z nami