"RENAULT - PASSION FOR LIFE"
czwartek, 14 maja 2015"RENAULT - PASSION FOR LIFE" - nowe hasło Renault. Nowe hasło ma odzwierciedlać trend w którym znajduje się Renault. Pasją koncernu jet projektowanie atrakcyjnych samochodów o wysokiej jakości, mających ułatwiać życie.
Identyfikacja wizualna marki wprowadzona jest od połowy kwietnia 2015 r. Renault od początku oferuje samochody pomysłowe, wygodne a przede wszystkim innowacyjne przystosowujące się do różnych potrzeb. Nowy design samochodów ma dotrzeć do Klientów na płaszczyźnie emocjonalnej. Nowe modele Clio, Captur, Twingo, Kadjar oraz Espace doskonale wpisują się w ten kierunek.
Projektanci Renault doskonale obserwują swoich Klientów. Ich rozwiązania mają się zawsze wpisywać w oczekiwania. Innowacyjne usługi mają ułatwiać życie Klientów Renault. Można śmiało wymienić rozwiązania typu R-Link2, systemy wspomagające prowadzenie, system Multi-Sence Espace'a, automatycznie składane siedzenia Kadjar'a.
Nowe hasło marki „RENAULT – Passion for life” odzwierciedla głęboką przemianę Renault, jaka rozpoczęła się wraz z Nowym Clio – wyjaśnia Michael van der Sande, Dyrektor Marketingu na Świat. – Za hasłem idzie obietnica złożona naszym klientom: Renault nadal będzie się zmieniało i zaoferuje z końcem 2016 r. całkowicie odświeżoną gamę samochodów. Te modele, zaprojektowane z pasją przez naszych inżynierów i stylistów, mają ułatwiać klientom codzienne życie, tak by było bardziej przyjemne.
Jak możemy Ci pomóc?
Umów się
na jazdę próbną
Umów się
na wizytę
Skontaktuj się
z nami