Obowiązkowe zalecenia
piątek, 15 maja 2020Szanowni Klienci,
Przypominamy, iż dla Państwa i naszego bezpieczeństwa w firmie Auto-Zięba wprowadzono kolejne zalecenia dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw w obecnej sytuacji epidemiologicznej:
❌ Wprowadzono ograniczenie ilości przyjmowanych osobiście klientów. Limit klientów mogących przebywać na terenie firmy to 3 osoby na każde czynne stanowisko obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich stanowisk obsługi klienta firmy. Limit dotyczy tylko klientów- nie wlicza się osób stanowiących obsługę dealera.
❌ W widocznym miejscu umieszczone są stoliki z płynem do dezynfekcji rąk dla Klientów, wraz z informacją o konieczności dezynfekcji rąk po wejściu do firmy.
❌ Pracownicy obsługi Klienta obsługują Klientów obowiązkowo w rękawiczkach.
❌ Po zakończeniu obsługi Klienta, stanowiska pracy są na bieżąco dezynfekowane, przed podjęciem kolejnego klienta.
❌Klienci oraz pracownicy zobligowani są do przestrzegania zalecenia dotyczącego zachowania bezpiecznego odstępu od siebie oraz braku możliwości fizycznego kontaktu.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji ON-LINE
☎️ 32 201 76 70 , kontakt@autozieba.eu
AKTUALNE ZASADY I OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z KORONAWIRUSEM kliknij >>>
Zarządzenia wewnętrzne:
1. Osoba, którea przed przyjściem do pracy źle się czuje (występują u niej symptomy takie jak: wysoka gorączka, ogólne rozbicie i suchy kaszel) powinna zostać w domu, powiadomić o zaistniałej sytuacji najbliższą jednostkę sanitarno-epidemiologiczną, a następnie bezpośredniego przełożonego.
2. Pracownicy obsługujący klientów mają obowiązek stosować maseczki/przyłbice w kontakcie z klientem poza pleksą /ekranem ochronnym.
3. Należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby nie dotykać dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu. Podczas kaszlu i kichania należy zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką.
4. Nie obawiać się zwracać uwagi współpracownikowi i klientowi, aby nie kasłał i nie kichał w naszym kierunku.
5. Witać się bez podawania sobie dłoni.
6. Wszystkie Stanowska pracy muszą być dezynfekowane 2 razy dziennie oraz obligatoryjnie po każdej wizycie klienta. Każdy pracownik jest zobowiązany zadbać o swoje stanowisko pracy.
7. Przy wejściu do firmy, w widocznych miejscach, umieszczone są płyny do dezynfekcji i rękawiczki dla klientów. Wyznaczony pracownik Recepcji odpowiada za uzupełnianie płynów i rękawiczek.
8. Każde stanowisko pracy obsługi klienta ma długopis dla klientów, który jest regularnie dezynfekowany. Dezynfekcję należy przeprowadzać z zastosowaniem indywidualnych środków ochrony osobistej, m.in. takich jak: jednorazowe rękawiczki i płyny dezynfekujące.
9. Pracownicy zobligowani są do zachowania dystansu 2 metrów od klientów oraz współpracowników.
10. Dystans 2 metrów obowiązuje również w pomieszczeniach socjalnych
11. Zaleca się nie gromadzić się w pomieszczeniach socjalnych, kuchniach, szatniach, pomieszczeniach sanitarnych.
12. Zaleca się pracownikom mycie rąk przy użyciu dostępnych środków przez czas 30 sekund zgodnie z zaleceniami GIS.
13. Wyznaczone osoby – pracownice kasy odpowiedzialne są za poranny pomiar temperatury pracownikom obsługi klienta.
14. W toaletach umieszczone są listy i informacje o dezynfekcji – za listy odpowiedzialne są recepcje salonów.
15. Pracownicy mają obowiązek każdorazowego informowania Pracodawcę o kwarantannach i chorych w rodzinie.
16. Zaleca się regularne wietrzenie pomieszczeń.
17. Szef sprzedaży ustala wytyczne dot. dezynfekcji samochodów na ekspozycjach salonu oraz samochodów do jazd testowych.
18. Szef serwisu ustala wytyczne dot. dezynfekcji samochodów przyjmowanych na serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy
Jak możemy Ci pomóc?
Umów się
na jazdę próbną
Umów się
na wizytę
Skontaktuj się
z nami